عزیزترینم.......

عشق دورم سلام ، عزیزترینم خوش تیپ .....مهربونم ....دلم برات تنگ شده دلم واسه یوقتایی که خواب بودم و تو حالتای مختلف اغلب مسخره ازم عکس می گرفتی تنگ شده ....برا وقتایی که من می خوابیدم و چشامو می بستم و بعد که باز می کردم می دیدم بهم زل زدی تنگ شده می گفتی دوست دارم تماشات کنم.....کاش الانم تماشام کنی .....کاش کنارم بودی .....کاش بزرگ شدن بچه امونومی دیدی ....لیانا چند ماهی هست که غذا می خوره ....دو ماهی میشه که دندون درآورده ....انقدر ناز و دوست داشتنی هست بچه ام .....کاش لااقل الان بتونی ببینیش ....کاش حال منم خوب بشه ....مگه میشه آدم یه حامی مهربون رو از دست بده و حالش خوب باشه .....مگه میشه؟اما باور کن من دارم تلاشمو می کنم دارم سعی می کنم با این زندگی مسخره بدون تو کنار بیام ....بدون مردی که زنش رو بسیار باور داشت و دوست داشت ....تصمیم گرفتم یه عالمه حرفای خصوصی تر رو توی تلگرام تو صفحه خودم بنویسم ....اینجا تو این وبلاگ انقدری که دوست دارم حریم خصوصی ندارم ....مرد مهربون و صبورم ....هنوزم خاص ترین و مهربون ترین آدمی هستی که می شناسم هنوز با اینکه نیستی با تو درد دل کردن هم حالمو خوب می کنه بگذریم که اشکهام سرازیر می شود و اختیار از کف میدم ولی هنوزم خیلی از بیشتر از خیلی از زنده ها کنارمی ....فقط نیروی عشق تو هست که باعث شده دق نکنم .....دوستت دارم تنها عشق زندگیم .... امیدوارم در آرامش باشی و امیدوارم تو سالهای کوتاهی که با هم بودیم باعث ناراحتیت نشده باشم ...امیدوارم همون جوری که همیشه می گفتی زندگیت با من معنا پیدا کرده باشه ...بخدا تنها دغدغه ام بعد از  آینده پارسا و لیانا اینه که باعث شده باشم سالهای آخر زندگیت بهترین سالهای زندگیت بوده باشه ، امیدوارم بودنم تو زندگیت باعث شده باشه آرامش رو تو زندگیت تجربه کرده باشی ....عزیزم ....همیشه بخاطر انتخاب تو به خودم افتخار کردم و بالیدم و میخام بگم که درسته زندگی کوتاهی داشتیم ولی من در کنار تو آرام و خوشبخت و خوشحال بودم و هر روز بیشتر از دیروز به وجودت افتخار کرده و می کنم و به خودم که ترا انتخاب کردم ......دوست داشتنت هیچوقت تموم نمیشه......گاهی بیا و به من و ثمره عشقمون سر بزن بیا و در کنارمون باش ....در آغوشمون بگیر.....روحت به وسعت اندوه بی پایان متن شاد باشه عزیزم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.