عشق ، ازآن مردان شجاع است ، برای ترسوها مادرانشان زن می گیرند ....

البته به نظر من عشق ،از آن زنان شجاع هم هست ،اونایی که زیر بار ازدواج بدون شناخت و بدون عشق نمی زند ، کمتر از اون مردان شجاع نیستند .....

من به خیلی از ویژگیهای اخلاقی خودم عجیب پایبندم و عجیب افتخار می کنم .....شاید فک کنید آدم خودشیفته ای هستم یا خیلی از خود متشکرم و پر از اعتماد به نفس کاذب ولی نه ،اونایی که منو از نزدیک می شناسند می دانند که اتفاقا خیلی به خودم سختگیرمو و شدیدا درگیر این که به سمت بهتر شدن پیش برم ،گاهی وقتا حتی در بسیاری موارد خود کم بین و بدون اعتماد به نفسم ...اره داشتم می گفتم که به یسری از ویژگیهای خودم افتخار می کنم .بدون شک اولین و مهمترینش اینه که من یاد گرفتم واسه خودم زندگی کنم ،یاد گرفتم واسه زندگیم خودم تصمیم بگیرم نه دیگران .....و از طرفی تبعات همه تصمیم گیریهامم با کمال میل می پذیرم .....و فک می کنم علیرغم اینکه نر بودن یه ویژگی و مشخصه ظاهری است ،اما مرد بودن یه تفکر فراجنسیتیه که مرد و زن نمی شناسه .از اینکه شهامت اینو داشتم که مهمترین تصمیمات زندگیمو علی رغم همه چیز ، خودم گرفتم به خودم می بالم ، طلبکار هیچکسم نیستم ....

و پای همه پیامدهای انتخابای خودم با تمام وجود ایستادم .....



پ.ن : برای ایستادن مجدد روی پاهای خودم نیاز به تزریق اعتماد بنفس دارم که با این نوشته ها دارم سعی می کنم بدستش بیارم .....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.