خدایا ....آشتی....

خدا جون واقعا ازت معذرت میخام ....خودت می دونی آدم ناسپاسی نبودم هیچوقت غیر از این اواخر ....الانم به خاطر همه گله و گلایه هایی که کردم معذرت میخام .به بزرگی و بزرگواری خودت ببخش .....بزار به حساب بی حوصلگی و کم صبری بنده ات،بزار به حساب ضعیف بودنش ،بزار به حساب همون مصیبت عظیمی که آرامش زندگیشو به فنا داد ....

هنوزم بی شک مهربان ترین مهربانانی .....هنوزم بخشنده ای و بزرگ ...ماییم که فهممون از حکمتت ناچیزه.ماییم که همه چیزو از دید ناقص خودمون نگاه می کنیم ....خدایا بخاطر همه چی شکر بخاطر همه اونایی که با خواست خودت  و همدلی خلنوادگی دور و برم هستند هوای تنهایی و غصه هامو دارن شکر ،بخاطر همه چیزایی که توی دلم هست و خودت می دونی شکر ....خدا جون جسارتمو ببخش ....تنهام نذار ،با اراده قاطع و محکمت کمک کن زندگیمو بسازم کمک کن امیدمو به خودت و تنها خودت حفظ کنم .بهم کمک کن بتونم روی این ویرانه روحی و روانی که وسط آواراش نشستم یه قصر رویایی بسازم ، کمک کن بزرگترین هدیه زندگی امو به بهترین و شایسته ترین شکل ممکن بزرگ کنم و روح عزیز داودمو خوشحال کنم .خدایا دستمو بگیر .کمک کن ناتوان نشم به خودم فقط خودم تکیه کنم و بتونم دوباره رو پام بایستم .آدمای خوب رو سر راهم قرار بده که اشتباه نکنم .

خدایا به کمکت محتاجم بیشتر از همیشه ....چون فقط من نیستم یه دختر بچه معصوم و دوست داشتنی چشم امیدش به منه ....منم به تو .....ما رو به یه ساحل آرامش در خور مهربانی خودت برسون .....نشونم بده در دل تراژدی ها هم میشه نور امیدی پیدا بشه و این قایق داغون و تو این دریای متلاطم به ساحل آرامش خودت برسون ‌.

بازم بخاطر همه فکرای بدی که در موردت کردم بخاطر شک به مهربان بودنت پوزش میخام .

امیدوارم با هام آشتی کنی و منو دوباره به آغوش مهربونیت بسپاری.

قربونت برم خدا جون .دوستت دارم .یه عالمه بوس بوس بوس

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 00:58 http://takgem.ir

سلام
وب خوبی داری



خوشحال میشم به هم سر بزنی..
www.takgem.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.