هیچگاه از خدا مخواه تمام دنیا رو بهت بده ، ازش بخواه کسی رو بهت بده که تو رو به همه دنیا نده.....

کاری که من کردم ...تو تمام زندگیم فقط و فقط دنبال تجربه کردن یه عشق واقعی بودم .کسی که منو با همه ویژگیهام چه منفی ترین چه مثبت ترین دوست داشته باشه چون معتقدم دوست داشتن یه آدم بدون نقص (حتی اگه همچین آدمی وجود داشته باشه )کار  سختی نیست هنر دوست داشتن و عشق ورزیدن زمانی  خودشو نشون میده که تو یه آدمو با همه ویزگیهای خوب و بدش ، داشته هاشو و نداشته هاش ، مشکلات و  شرایط نامطلوبش....دوست داشته باشی و پای حرفی که زدی وایسی .....

خدا همچین آدمی رو سر راهم قرار داد و  من بعد از اینکه بارها و بارها حقیقت عشقش رو محک زدم و صداقتش رو درک کردم مثل آدمی که سالها دنبال گمشده اش می گشت تصمیم گرفتم با وجود همه شرایط بدی که داشت و علیرغم همه مخالفت های اطرافیان بدستش بیارم و به عشقش اعتماد کنم .یه مرد واقعی که بمن مث معجزه زندگیش نگاه می کرد .....من براش شروع شیرینی بودم که روی پایان تلخ زندگیش خط بطلان کشیدم .ومن مست و خرسند از حس خوبی که یه مرد می تونه به یه زن داشته باشه در کنارش موندم و باز علیرغم همه سختی ها ، همه نامهربانی اطرافیان ، علیرغم حرفهای کنایه دار و نیشدار از آدمهایی که با شادیشون شاد می شدیم و با غصه اشون غصه می خوردیم با چنگ و دندون یه زندگی ساختیم .....با هر مشکل و ناملایماتی که روبرو شدیم نشستیم و بهم دلداری داریم به مشکلات خندیدیم و گفتیم مهم اینه که ما همدیگه رو داریم .....ما از پسش بر میاییم ....ما که مثل بقیه فقط زن و شوهر نیسیم ما رفیقیم با هم ......

ولی یه دفعه خدا خیلی بی رحمانه ما رو از هم جدا کرد .....ما که دل خوشی دیگه ای نداشتیم ......که یدفعه خدا هم .....بی خیال دیگه حوصله گله و شکایت از خدا رو هم ندارم ..........دمش گرم که هوامونو نداشت ......انگار یه دینامیت رو وسط ما چهار تا منفجر کرد .....به سختی ما رو بهم رسوند و به چشم بر هم زدنی به ویران شدن زندگیمون راضی شد .......

ازش بخاطر فرصتی که داد و عشق رو تجربه کردم ممنونم .بخاطر ثمره عشقمونم که همه زندگیمه ممنونم ......اما کاش .....

مهم نیست ......خوندن جمله بالا تو اینستاگرام بچه ها بهونه نوشتن این دل نوشته شد ...خواستم بگم حتی وقتی که از خدا چنین خواسته بزرگی رو خواستی و اونم بهت داد هیچوقت فک نکن خرت دیگه از پل گذشته و تو دیگه داری رو ابرا راه میری چون چنان همین خدای خیلی مهربون گاهی چنان حالتو می گیره که تا سالها مات و مبهوت میمونی و نمی فهمی از کجا خوردی .............

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.