آه .....خدای من .....

خدایا نمی دونم کی قراره به حکمتی که همه میگن توی کارات هست پی ببرم .....من که والا حکمت که هیچ حتی یه سر سوزن منطق هم تو کارات ندیده و نفهمیدم .....

الان که نگاه می کنم می بینم نه تنها یه عالمه فرصت کاری خوب زندگی که می تونست واسم اتفاق بیفته بخاطر حکمتت  نیفتاد ، به اسم حکمتت کلی بلا سر زندگیم نازل شد که من از هیچکدومش سر در نیاوردم .جالبم اینه که همه اون چیزی که مثلا حکمتت بوده نتیجه اش یه تراژدی واسه من بوده ....نمی دونم چرا حکمتت محض رضای خودت یه بار حتی یه بار  نتیجه اش یه اتفاق خوب نبوده یا اگه یوقتایی از دستت در رفت و اتفاق خوبیم افتاد آخر و عاقبت اون اتفاق خوب ،ختم بخیر نشد ....واقعا چرا؟جوابی داری واسش؟من یه وقتهایی فک می کنم شاید من بنده خودت نیستم ،میگم شاید خدای من تو نیستی یه خدای بیچاره است که بدتر از خودم عرضه هیچ کاری نداره و مدام از تو که خدای پر قدرتی تو رقابت می بازه نتیجه اشم اینه که منی که بنده اونم باید تاوان پس بدم ....

والا نمی دونم ،عقلم بجایی قد نمیده ....از من بدت میاد چرا ؟یوقتایی فک می کنم حتما هیزم تری بهت فروخته ولی بلافاصله به این نتیجه میرسیم که من ضعیف ناتوان داغون ....آخه چه هیزمی می تونسم به تو بزرگ الرحم الراحمین  فروخته باشم ؟

مهربان ترین مهربانان !!!! تو ؟این اسمو خودت واسه خودت گذاشتی ؟این بود مهربونیت با زندگی من ؟اینجوری نتیجه خوبی کردن ادما رو تو همین دنیا جواب دادی ؟!!!!

خلاصه که رابطمون افتضاحه خیلی... خودتم می دونی ...خیلی  سعی کردم شروع کنم نماز خوندن و پیش قدم بشم واسه بهبود رابطه ...اما راستش نشد ،تو کتم نرفت خدای با این همه اهن و تلپ نشسته ببینه من باهاش چجوریم اونم همونجور باشه ....منی که خدا نیستم و یه ادم ناتوان و بیچاره ام هیچوقت با ضعیف تر از خودم در نیفتادم اگه ضعیف تر از خودم کسی رو دیدم که حتی بهم بدی کرد ازش گذشتم گفتم این خودش به اندازه کافی بیچاره هست دیگه بزار من کارش نداشته باشم ....

خلاصه اینکه من جای تو بودم آبروی خدا بودن و می خریدم واسه یه بارم شده یه حکمت مهربانانه نشون بنده ام می دادم که از رو بره ...یادش بره تمام حکمتای ظالمانه ای که سرش اوردم ....خلاصه که خودت می دونی ....من دیگه واقعا انگیزه ای برای به سمتت اومدن ندارم .....البته علیرغم همه چیایی که بینمون بوده خودتم می دونی غیر از خودت هیچوقت هیچی از هیچکس نخواستم....... خلاصه اینکه هر گلی زدی سر خودت زدی ....اینبار دیگه تو پیشقدم شو  واسه آشتی کنون......با کلی اتفاق خوب ....

می بینی انقدر احمقم که بازم از تو انتظار اتفاق خوب دارم ....یا شاید هنوزم بهت امیدوارم ......


نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 10:31

سلام
حق با شماست ...
آدمی که غیر خدا یاوری نداره ... حق داره گاهی گله کنه .

امیدوارم که همه ی مشکلاتتون حل بشه .

ممنون

یه دوست پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 08:40

از دیوید راکفلر پرسیدند چگونه به این ثروت و شوکت رسیدی؟
گفت: از خدا خواستم و خودم بدست آوردم.
گفتند چگونه؟
گفت من بیکار بودم. گفتم خدایا کاری برایم پیدا کن تا در آمد کافی برای پرداخت اجاره یک منزل نقلی را داشته باشم.
چون از طرف خدا اقدامی انجام نشد، خودم دست بکار شدم و به خدا گفتم: خدایا تو به این نیازهای کوچک رسیدگی نکن. من خودم کار پیدا میکنم. تو فقط حقوقم را افزایش بده.
کاری در راه آهن پیدا کردم. کارگری.
در کوره لوکوموتیو ذغال سنگ می ریختم.
اما حقوق اش اندک بود.
به خدا گفتم تو سرت شلوغ است و کارهای مهم تری داری. تو خانه نقلی مناسبی برایم پیدا کن و من تلاش ام را بیشتر میکنم و بیشتر کار میکنم تا درآمد بیشتری کسب کنم.
پس از پیاده شدن از قطار، به ذغال فروشی پرداختم. اندکی درآمدم اضافه شد ولی از خانه نقلی خبری نشد.
گفتم خدایا میدانم خانه نقلی پیدا کردن در مقام و شأن تو نیست. من خودم آن را پیدا میکنم. در عوض تو شریک زندگی مرا پیدا کن.
اگر میخواستم منتظر خدا بشوم هنوز هم مجرد بودم. پس دختر مناسبی پیدا کردم و با او دوست،و سپس نامزد شدیم و ازدواج کردیم.
هرچه را از خدا خواستم، به نوعی به من گفت، خودت میتوانی، پس زحمت آن را به دوش من نیانداز و روی پای خودت بایست.

رابطه من و خدا هنوز به همین صورت پیش میرود و او هنوز به من اعتماد کافی دارد که میتوانم قدم بعدی را هم خودم بردارم.

همین اعتماد او به من قوت قلب میدهد و من با پای خویش جلو میروم.

خدایا متشکرم که بجای گدا، مرا همچون خودت کردی تا متکی به کسی یا چیزی نشوم.

منم دقیقا همه این کارا رو کردم ولی خدا بازم زحمت کشید همه چیو ریخت بهم و همه رو ازم گرفت همه چیزایی که خودم پیدا کرده بودم مثل کار مثل همه چیزای خوبی که خودم با تلاش و جون کندن بدست آورده بودم ....
خلاصه اینکه این حرفا با اینکه قشنگه ولی فقط توجیه ناجوری هست واسه کارای خدا.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.